Saya sebagai pengguna dan pengeluar produk semestinya mahukan yang terbaik untuk diri sendiri dan pengguna yang bakal menggunakan produk saya.
Semestinya kita mahukan produk yang terbaik dan mendatangkan nilai faedah terhadap kesan pengunaan nilai wang yang dilaburkan.
Justeru itu, sejak beberapa bulan kebelakangan ini saya telah mengambil langkah untuk mencuba beberapa produk di pasaran tempatan bagi melihat sendiri kandungan dan kesan pemakaian.
Saya mencatat setiap kesan yang kelihatan. Saya menggunakan sendiri untuk mencari formula terbaik yang boleh digabungkan menerusi beberapaproduk tersebut.
Hasilnya…nah… ini dia satu produk yang direka khusus menggunakan bahan-bahan kandungan TERBAIK melalui produk-produk yang digunakan sebelum ini.
Ia digabungkan dan menghasilkan sesuatu yang jauh lebih baik.
Disediakan melalai proses RnD yang khusus dan dipertingkat dan diperkayakan unsure kandungan supaya lebih memberi kesan yang lebih nyata dan SELAMAT.

Comments

Popular posts from this blog

MENGAPA REZEKI KITA SEMPIT

The source of self confidence - Jamellove-